Bir pasta, Bir Gezi ve Veda Vakti

Aslında bu pastayı uzun süre önce yaptım fakat bi türlü yayınlayamadım. Sizleri biraz ihmal ettim ama inanın çok haklı sebeplerim var. Şuan taşınma ve ayrılık zamanı benim için. Erzurum'da son günlerimi yaşıyorum. Bundan sonra tariflerimi sizlerle Trabzon'dan paylaşacağım. Umarım Karadenize çabuk alışıp Karadeniz mutfağından yeni lezzetler keşfederim. Bu haftadan itibaren yaklaşık 1 aylık bir tatile gidiyoruz bu yüzden yeni tarifler ekleyemeyeceğim. Bunun için özür diliyor sizi çileklerle başbaşa bırakıyorum..En kısa sürede görüşmek üzere..
Afiyet oldumu...?
Bu arada ayrılmadan önce Erzurum ve çevresini gezme imkanımız oldu. Muş' un meşhur kır lalelerini ve lalelerin arasında yakaladığım ufaklığı sizinle paylaşmak istedim..


56 yorum:

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Arzu,
size tüm işlerinizde kolaylıklar diliyorum. Umarım herşey yolunda gider ve yeni yerinizde de mutlu mesut yaşarsınız.
Benim çileklerle başbaşa kalmaktan bir şikayetim yok :) Ellerine saglik pastan nefis görünüyor. Kırmızı kır laleleriyle de çok uyumlular..
Tekrar görüşmek üzere
sevgilerle

Adsız dedi ki...

Sevgili Arzu,
Sana şimdiden kolaylıklar diliyorum canım.Umarım Trabzon'u beğenirsin.Ne tarafta ev tuttunuz acaba?Ayrıca memleketim insanı çok sıcakkanlı ve misafirperverdir.Eminimki seni yalnız bırakmayacaklar ve sen orada unutamayacağın dostluklar kurarsın inşallah.Kimbilir belkide bundan sonra yöre yemekleri iel karşılarsın bizleri.))Gelirsem oraya seninle tanışmayı çok arzu ederim Arzu'cuğum.
Pastan ayrıca harika canım ellerine sağlık.

Sevgiyle kal.

Bocuruk dedi ki...

İyi tatiller ve taşınma işinde de kolay gelsin Sevgili Arzu. Karadenizi seveceğine eminim ben:)

Minik Kus dedi ki...

Arzu, yeni yeriniz hayirli olsun. Insallah her sey yolunda gider ve mutlu olursunuz. Iyi tatiller bir de :) Bu arada pasta pek guzel gorunuyor, ellerine saglik...

Unknown dedi ki...

Sevgili Arzu yeni yaşayacağınız yerde size mutluluklar ve aynı . zamanda kolaylıklar dilerim. Yeni tariflerini sabırsızlıkla bekleyeceğim. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Arzu'cuğum taşınma işlerinde kolaylıklar dilerim canım hiç kolay değil.Umarım yeni bir şehirde her şey istediğin gibi güzel olur görüşmek üzere....

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Ah ah ben bilirim tasinma islerini.
Kolay gelsin Arzu´cugum, aslinda Karadenizi bende cok merak ediyorum. Umarim cok begenir ve mutlu olursun. yeni tariflerini sabirsizlikla bekliyorum.
Sevgiler Sonja...

Adsız dedi ki...

Sevgili Arzu,
Siteni Pınarın klubesi sayesinde keşfettim vede çok beğendim. Tüm arşivine de baktım, hangisine yorum yazacağımı şaşırdım, yaptıklarının hepsi birbirinden güzel ve lezzetli görünüyor, süslemelerinde çok özenli.Fırsat buldukça ziyaretine geleceğim. Ellerine sağlık sevgiler..

Özlem dedi ki...

Sevgili Arzu,

Sana kolay gelsin canim, umarim en kısa zamanda güzel tariflerini paylaşırsın bizlerle. Eh artık Karadeniz yöresinin güzelim yemeklerinden de yapar sitene koyarsın.

Sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Arzu
Şehir değiştirmek zordur ve beni korkutur.Yeni insanlar yeni dostluklar.Dilerim herşey çok yolunda gider ve karadeniz insanı sana geldiğin yerleri aratmaz.
sevgilerimle...

etki alanı dedi ki...

Bloğunuz bir harika
Kızımla bakarken şuna karar verdik.Hane halkıma eklersek sık sık bakıp tarif alabiliriz.Benden ziyade Zeynep ağzının suyu aka aka baktı.Ve kendisi daha sonra yorum bırakacak.Bayıldı çünkü.Sunumlarınızı çalabilir,haberiniz olsun.
Yeni yeriniz hayırlı olsun.Babamın asker olmasından dolayı bizde Türkiye'yi dolaşmıştık.Yeni yerler güzeldir.Sizi daha sık takip etmeli.Kimbilir yeni yeni neler yapacaksınız.
Sevgiyle kalın.Tütü

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Blogunuz çok güzel . Bu çiçek resimlerine de bayıldım . Mübarek beraat kandiliniz kutlu ,dualarınız kabul olsun...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Arzu'cum,
Uzun bir zamandan sonra tekrar merhaba.Canim hayirli ramazanlar dilerim.Sen donunce gorusmek usere.

Operim

MUTFAKISTAN dedi ki...

sayfaniza geldim cok begendim
Trabzona tasiniyormussunuz ne hos
sevgiler hayirli olsun

Adsız dedi ki...

mis gibi bir pasta...ellerine sağlık..

kandilin mübarek olsun...ds

meleginmarifetleri dedi ki...

selam ben melek iyi bayaramlar dilerim hoşçakal

Adsız dedi ki...

Eminim Görünüşleri kadar lezzetlidirler.ARMEDA kelimesini okuyunca ilginç dedim de açılımı dahabir ilginç Zeki insanların buluşu.Evladlarınızı Bağışlasın Rabbim.Maşaallah.Hayırlı günler ve BAYRAM dilerim.Nicelerine sağlık ve mutluluk ile.

gunlukcugum dedi ki...

AY INANAMIYOYORUM MEMLEKETIME GIDIYORSUN)INSAALLAH TRABZONU BEGENIRSIN COK RAHAT ULASIMI KOLAY BIR SEHIR.TRABZONA GELINCE TANISIRIZ INSAALLAH.HERSEY GONLUNCE OLSUN SEVGILER...

NiNo dedi ki...

mmm nefissss

NİRVANA dedi ki...

merhaba arzu hanım...ben Adanalıyım fakat mecburi hizmet dolayısıyla Muş'un Malazgirt ilçesinde bulunuyorum.ayrıcaa nişanlım trabzonda sizin vasıtanızla trabzona sevgiler...Tarifler muhteşem...insanda yeme arzusu uyandırıyor:))
http://mutfakdoktoru.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Pastaniz harika gorunuyor. Yeni blog acmis biri olarak sizden cok yararlanacagim.
Sevgiyle kalin.
www.cafeikra.blogspot.com
Ilker

sekergibi dedi ki...

sevgili arzu
siteni tesadüfen buldum ve bayıldım. ne kadar beceriklisin
ellrine sağlık hepsi harika görünüyor.
bende 8 yıl erzurumda yaşadım.neyse bir an önce işini bitir gelde görüşelim.
ben seni linklerime ekledim.
sevgiler

Adsız dedi ki...

Arzu hanım sitenizi her açtığımda sizin sayfanızı yenilemediğinizi görünce çok üzülüyorum.evinize yerleşmişsinizdir inşallah.sizin yeni tariflerinizi dört gözle bekliyorum.hoşçakalın.

etki alanı dedi ki...

Erzincan'da kaldığımızda kocaman bahçelerde yaşamanın ne kadar güzel olduğunu hatırlıyorum.Koyunlarımız vardı,ekili bahçemiz ve kocaman otların arasında 6 yaşındayken hatırladığım,kaybolup anneme seslendiğim günlerdir.Babam asker olunca tayinler sayesinde Türkiye'nin yarısını gezmişizdir.Yorucu ama yeni insanlar tanımak güzeldir.Yolunuz açık olsun..
Tütü

etki alanı dedi ki...

Neredesiniz?
Tepki ve belirtiler verin.Yeni yazıları bekliyoruz.Karadenizin yeşilliğinde kayboldunuz.....
Tütü

etki alanı dedi ki...

Arzu Hanımmmm...
Nerelerdesinizzzzz
TüTü

Özlem dedi ki...

Sevgili Arzu,

Arada bir sayfana girip bakıyorum, döndün mü diye.

Umarım en kısa zamanda senden haber alırız.

Sevgiler ve iyi bayramlar,

Mutfak Havlusu dedi ki...

yaa pasta çok güzel olmuş,harika görünüyor.ellerinize sağlık.

Hatice dedi ki...

Arzu'cuğum nerelerdesin, gözümüz yollarda kaldı.inşallah herşey yolundadır...
sevgiler...

etki alanı dedi ki...

Arzu hanım'ı yakından tanıyan var mı?
Haberleşen kimse yok mudur?
Ben merak etmeye başladım..
TüTü

yaseminsakin dedi ki...

merhaba
bende sizi cok merak ettim.

Unknown dedi ki...

Arzu'cum nerelerdesin?Hic olmazsa bir ses ver.Sevgilerimle canim.

Adsız dedi ki...

selam merhabalar blogunuzu yeni keşfettim.çok güzel tarifleriniz var arkadaş listeme ekledim.umarım görüşürüzsevgiyle kalın...

www.mutfakgunesi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selam merhabalar blogunuzu yeni keşfettim.çok güzel tarifleriniz var arkadaş listeme ekledim.umarım görüşürüzsevgiyle kalın...

www.mutfakgunesi.blogcu.com

Site Ekle dedi ki...

Değerli Site Sahipleri,

Sitenizi, Blogunuzu veya Yazınlarınızı Google ve Google Gibi Gelişmiş Arama Motorlarına Kayıt Yaptırarak Sitenize Ziyaretçi Alımını Sağlayabilir, Hit + Desteğine Ulaşabilirsiniz.Normal Ziyaretçi Sayısının Üstünde Ziyaretçiye Ulaşacağınıza Söz Veriyoruz, Siteniz Google Üzerinde Uçacak, Katılmazsanız HerTürlü Eleştiriyi, Kınamayı Yapabilme Hakkına da Açık Açık Sahipsiniz.



Bizler, Bu Amaçla Hizmet Vermek Adına Toplist Sitemizi Açmış Bulunmaktayız…

Amacımız; Web İnternet Üzerine Kurulmuş Sanal Yapının, En Güvenilir Şekilde Siz Değerli Emek Sahiplerine Çalışmalarının Bir Parça Karşılığı Olarak Site Kayıt Alanımızı Hizmete Sunmuş Durumdayız.Biz Yayıncı Kurum ve Kuruluşlar Sizlere Hizmette En İyiyi, En Güzeli Sunmayı İlke Edindik ve Çalışmalarımız Dayanışma ve Yardımlaşma Çerçevesinde Olmalıdır…Hizmetlerimizden Memnun Kalacağınızdan Eminiz.Sanal Ortam Üzerinde de Olsa Aslında; Sanal Alemin de Varolanlardan Yola Çıkılarak Oluşturulduğuna Şahitlik Etmenizi İstemekteyiz, Duygu, Düşünce ve Çabalarınızın Ziyaretçilere, İhtiyaç Sahiplerine En Kısa Sürede, En Olağan Şekilde Süratle Ulaşması İçin Sizlere Toplist Alanımızı Tavsiye Etmekteyiz…





Cophyright © 2008 Google-Kayıt | Bütün Hakları Saklıdır.



http://google-kayit.net.tc/

info@googlekayit.net

busem dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK. ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR.DOSTLUKLARIN TÜKENMEDİĞİ, SEVGİLERİN ÖLMEDİĞİ, GÖZ YASLARININ AKMADIGI, GÜLÜCÜKLERİN BİTMEDİĞİ, EN GÜZEL GÜNLER SİZİNLE OLSUN HOŞÇAKAL.

david santos dedi ki...

EURO 2008

TURQIYE Congratulations!!!!!!

zarpandit dedi ki...

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)

nurdan dedi ki...

siz tatile çıktığınızda ben de yeni bir blog açtım.Artık gelince beni ziyaret ederseniz sevinirim.pasta süper...elinize sağlık...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ARZU HANIM NERELERDESİNİZ, GÜNLERİM SİZİ TAKİP ETMEKLE GEÇERDİ ,ŞİMDİ ÇOK ÖZLÜYORUM EMEKLERİNİZİ.BİR VEDA ETTİNİZ TAM ETTİNİZ :)
ŞİMDİ NAÇİZANE BİR BLOĞUM VAR AMA SİZ YOKSUNUZ :(( GERİ DÖNÜN.
BAŞKA BİR SAYFAMI AÇTINIZ ACABA ??
HABERLEŞEBİLİRSEK ÇOK SEVİNİRİM.. SVGLR nUnU

Adsız dedi ki...

arzu hanımı tanıyanlar varsa bir açıklama bekliyoruz kendisi iyi mi acaba

Lütfi Mutluer dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

lemanice dedi ki...

bloglar arasında gezerken sanada uğradım yaptığın herşey çok güzel ailenle mutlu bir yaşam diliyorum senide beklerim.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iyi bayramlar diliyorum ailenizle .
sevgiler.. NuNu

Adsız dedi ki...

arzu hanım arşiviniz bir harika yeni tarifleriniz vardır inş.bekliyoruz

Adsız dedi ki...

size ne diyebilirim ki harika olmuş ...süpér ya

Adsız dedi ki...

Arzucuğum hala yoksun ,meraktayız....

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

SÜPER SÜPER SÜPER HEPSİ SÜPERR.....:)

meryemce dedi ki...

Merhaba,
www.Hobilendik.com olarak bu harika lezzetler için sizi tebrik ediyoruz.
Bizler de becerikli bayanlarımızı ÜCRETSİZ olarak sitemizde tanıtıyor bloglarına yer veriyoruz. Siz de marifetli bayanlarımız arasında yer almak istiyorsanız lütfen bize mail ile bildirin. (meryemce.yagiz@gmail.com)

DORİS dedi ki...

kardeş bu gelincik, lale değil..

Zehra dedi ki...

Hasta oldum yaptıklarınıza.. Bende yeni kurdugum yemek blogumda yer vermek isterim. Sizin de izninizle..

şifalı bitkiler dedi ki...

güzel pasta

beylikdüzü dedi ki...

Mükemmel bir blog oluşturmuşsunuz tebrikler.

BlogMame dedi ki...

http://www.blogmame.com/2011/06/blogger-ve-blogspot-yarsmas.html


Hmm. Şu linkte blogspot ve bloglar yarışması düzenliyorum. Katılımın çok olacağını düşünüyorum. Gerekli açıklama blog sayfamda mevcuttur. Bannerimizi sayfanıza eklersenizde olur eklemezsenizde ama mutlaka bekliyorum...

Davetlimsiniz... Teşekkürler.

yemek tarifleri dedi ki...

guzel tarif. ellerinize saglık.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...