HAVUÇLU HAMUR KIZARTMASI


Çay saatlerine çok yakışacağını düşündüğüm, son zamanlarda yediğim değişik ve lezzetli bir salata tarifini paylaşmak istiyorum sizlerle. Sevgili arkadaşım Aylin'e ait olan bu tarifi hazırlarken biz canım arkadaşım Özgür ile çok eğlendik. Umarım siz de denersiniz. Afiyet olsun..

MALZEMELER:

3 Adet orta boy havuç
2 Yumurta
1 Su bardağı un
1 Paket kabartma tozu
1 Tutam tuz
1 Tutam karabiber

ÜZERİ İÇİN:

Sarımsaklı yoğurt ve salçalı sos

HAZIRLANIŞI:

Havuçları rendeleyip çok az sıvı yağ ile  kavurun. Havuçları soğumaya bırakın. Bu arada diğer tüm malzemeleri bir çatal yardımı ile karıştırın. Soğuyan havuçlarıda karışıma ilave edin. Bir sıkma torbası ile yada buzdolabı poşetinin ucunu keserek kızgın yağda karışık şekiller sıkarak kızartın. Dikkat etmeniz gereken en önemli şey tavanızın başından ayrılmayın çünkü hamurlarımız çok çabuk kızarıyor. Üzerine sarımsaklı yoğurt ve salçalı sosu gezdirin. Bu salatamızı tek kişilik porsiyonlar şeklinde yapabileceğiniz gibi büyük bir tabakta da tek seferde servis edebilirsiniz. Ben ev yapımı cipsler ve çeşitli baharatlarla servis ettim, süsleme size kalmış..AFİYET OLSUN...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar. Sitenize ilk defa giriyorum ama bundan sonra takipciniz olacağı. Harika bir sunum olmuş Elinize sağlık.
Elif

Mine budak dedi ki...

tarifinizi deneyeceğim güzel olacağa benziyor
elinize sağlık blogunuzu takip ediyorum bende beklerim kolay gelsin

http://menekserengi.blogspot.com.tr/

ArMeda dedi ki...

Mine hanım teşekkür ederim.Deneyin pişman olmayacaksınız emin olun sevgiler..

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinesi
döner makinesi
çay kazanı
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi mutfak
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

gizem dedi ki...

Çok güzel gözüküyor denemeyi dusunuyorum ,cam kaplari nerden aldiniz ? Yakismis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...