ISLAK KURABİYE











MALZEMELER:

250 gr margarin (tereyağı)
2 yumurta
1 çay bardağı sıvı yağ
2 kahve fincanı toz şeker
50 gr (4 yemek kaşığı) kakao
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 adet portakal kabuğu rendesi
Aldığı kadar un

ŞERBETİ:

1 su bardağı süt
1 su bardağından 2 parmak eksik toz şeker


HAZIRLANIŞI:

Hamur için gereken tüm malzemeler karıştırılıp kulak memesi yumuşaklığına gelene kadar yoğurulur.
Ceviz büyüklüğünde bezeler yapılıp üstüne hafif bastırılıp pişirilir.
Bu arada soğuk süt ve şeker karıştırılıp şerbet hazırlanır. Fırından çıkan kurabiyeler sıcakken şerbete batırılarak servis edilir. Ben üstünü süslemek için eritilmiş çikolata kullandım, siz dilerseniz hindistan cevizi ile de süsleyebilirsiniz.
Dikkat etmeniz  gereken en öenmli şey kurabiyeleri soğuk şerbette 5-6 saniye kadar batırıp çıkarmaktır. 
AFİYET OLSUN....


2 yorum:

Adsız dedi ki...

goruntusu kadar tadi da harika.ben tatma firsati buldum ellerine saglik arzucum.tadi muhtesem.bu arada hayirli olsun.hem sasirdim hem sevindim.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...