Kakaolu Kek





















    Malzemeler:
     

    3 yumurta
    1 su bardağı şeker
    1 su bardağı süt
    1 su bardağı sıvı yağ
    1 paket kabartma tozu
    1 paket vanilya
    2 yemek kaşığı kakao
    Yaklaşık 3 Su bardağı un(alabildği kadar)


















    Yapılışı:
     

    Yumurtalar ve şeker mikser yardımı ile köpürene kadar çırpılır. Süt ve sıvıyağda ilave edilip çırpmaya devam edilir. Son olarak un, kabartma tozu, vanilya elenerek ilave edilir ve çırpmaya tahta kaşık ile devam edilir. Hamur ikiye bölünür yarısına kakao eklenir. Yağlanmış ve unlanmış fırın kabına tam ortasına 1 kaşık beyaz hamurdan koyuluronun tam üstüne 1 kaşık kakaolu hamur koyulur, bu işlem hamurlar bitene kadar devam eder. 170 derecede 30-40 dakika kabarıp üzeri kızarana kadar pişirilir. Afiyet olsun.



















     KEK CANAVARI...

33 yorum:

damak tadı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
damak tadı dedi ki...

burdaki hanfendi kekini halen bitiremedi mi,yoksa bitirdi de ba�kam� yiyor?�yle keyifle de yiyorki �ok i�tah kabart�c�.))

Sevgi ve selamlar

susam dedi ki...

Merhaba Arzucum kekin enfes ben bir dilim alabilirmiyim :) kek canavar�ndan kald�ysa tabi g�zel bir g�n diliyorum ho�cakal can�

Nilüfer dedi ki...

Arzucum ellerine sa�l�k, un miktar� ne kadar? Undan hi� bahsetmemi�sin de ;)

Bu k���k han�m da �ok tatl�ym�� can�m, tokas�n� bileziklerini fark etmedim degil yani s�sl� p�sl�.. :)) Allah nazardan saklas�n, k�z �ocuklar� bir ba�ka oluyor.
Sevgiler

Nezaket dedi ki...

Arzucugum, kekin cok guzel olmus. Ben henuz boyle cizgili kek denemedim. Eee bu kadar guzel kekler degil kek canavari, ben bile yerim valla. Bu arada kek canavarinin yanaklarindan operim. Sevgilerimle

armeda dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
armeda dedi ki...

Merhaba damaktad� k�z�ma g�zel yorumunu okudum �ok mutlu oldu.�ok te�ekk�r ederiz teyzesi �p�yoruz seni sevgiler..

Merhaba �zgecim Kek canavar�m sizlerede bir dilim ay�rd� te�ekk�rler can�m sevgiler..

Nil�fercim hat�rlatt���n i�in sa�ol can�m unutmu�um yazmay� hemen d�zelttim.Evet k�z�m �ok s�sl�d�r.eee kimin k�z� :))

Nezaketcim bende bu keki ��rendi�imden beri �ok s�k yap�yorum hem kolay hemde g�zel oluyor.Kek canavar�mda seni �p�yor teyzesi sevgiler....

bahar`dan esintiler dedi ki...

Can�m ellerine sa�l�k kek bi harika g�z�k�yor k�z�nda �ok tatl� ma�allah nazar de�mesin. Benim keklerim nedense olmuyor ve bu �ok can�m� s�k�l�yor. Art�k pes ettim galiba :( :(
�pt�m sevgiler.....

armeda dedi ki...

Baharc�m bence pes etme bende senin gibi d���n�yordum bu keki dene ger�ekten g�zel oluyor.sevgiler can�

Adsız dedi ki...

Bu tariflerden bizim siteye de koyabilir miyiz? 

hakan

şapka dedi ki...

biraz önce kekinizi fırından çıkardım ve tattım...muhteşem gerçekten,süper bir tarif.acil tarfından denenmeli,şiddetle tavsiye ederm:)

Adsız dedi ki...

ya ben 1 bucuk su bardagı un koydum nolcak simdi? kekim fırında ama cok yumusak olacak ve sönecek diye korkuyorumm

Adsız dedi ki...

merhaba arzu hanım sitenize ilk kez girdim tarifleri çok beğendim mutlaka deneyeceğim böyle bir sayfa ben de yapmak isterim yeni tariflerini bekliyorum

Adsız dedi ki...

süt yerine 1 bardak yoğurt olur mu?

sevgi_93 dedi ki...

bu tarif için çok teşekkür edrim gerçekten sabahtan beri sadece bi kakaolu kek tarifi arıyorum en açıklayıcı ve en güzeli bu=)
çok çok teşekkür ederim ayrıca küçük hanım da keke ayrı bir yorum katmış=))

missmis dedi ki...

merbalar keki denedim ve çok güzel oldu ewde herkes çok beğendi yeni tariflerinizi bekliorum....

missmis dedi ki...

mrblr

missmis dedi ki...

m

Adsız dedi ki...

selam,
simdi bu keki yapicam..
pazar cayi,canimda kakaolu kek istedi..kek canavarini da gorunce dedimki yapayim bir kek:)))
tarif icin tesekkurler..
bakalim nasil olacak..

alara nesli dedi ki...

bizim evdeki kek canavarı olan kızım kek isteyince denedim içine birde kızımla kırıp hazırladığımız cevizide ilave edince süper bir tat....3 yaşındaki kızım nerdeyse hepsini bitirecekti:))))

alara nesli dedi ki...

bizim evdeki kek canavarı olan kızım kek isteyince denedim içine birde kızımla kırıp hazırladığımız cevizide ilave edince süper bir tat....3 yaşındaki kızım nerdeyse hepsini bitirecekti:))))

alara nesli dedi ki...

bizim evdeki kek canavarı olan kızım kek isteyince denedim içine birde kızımla kırıp hazırladığımız cevizide ilave edince süper bir tat....3 yaşındaki kızım nerdeyse hepsini bitirecekti:))))

Adsız dedi ki...

merhaba
gecen aksam gelecek olan misafirler icin bi kek yapayim diye intenette aranirken bu tarifi gordum.baskada aramadim zaten hemen yaptim.harika bisey oldu.butun misafirler iki`ser koca dilim yiyince bana sadece kenarlar kaldi:)) tesekkurler tarif icin.

Adsız dedi ki...

müthiş bi kek..
komşularımla paylaştım..
çok beğendi onlar da..
teşekkürler tarif için..

Adsız dedi ki...

ellerjhjkklokkujhyhgtfrfeedsaxzcvnööşşşkl

burak dedi ki...

gercekten cok guzel anlatımı ve basıt hazırlanısı ıle ıdeal bır kek. Ilk gordugumde hemen denedım guzel oldu sayılır onu yedık bıttı bı daha yaptım bu sefer gercekten cok guzel oldu :))

Adsız dedi ki...

YA BİKERE KEK BÖYLE OLMAZ KABARMIYOR YANLIŞ YAZMISINZ 2 KABARTMA TOZU KOYUCAKSINIZ

magicmumy dedi ki...

kek gayet güzel oldu,kabarmada sorun yok
sanki şeker yarım bardak daha şeker eklense daha iyi olacak ya da bir sos ile servis edilerek sorun çözülebilir.

sevgiler

Adsız dedi ki...

harika bi kek,muhteşem,lezzetli.göründüğü gibi.aynı keki çıkartmayı başardım ilk denemede.yanına bi de kısır yaptım.annemi davet edip balkon keyfimiz görülmeye değerdi.
keki deneyecek olanlara tavsiyem ölçüleri aynı ilave edin.ne bi eksik ne bi fazla.deneyin mutlaka...
:))

bremenli dedi ki...

Bende netde baya kek tarifi aradim, sizin sayfaniza geldim bir türlü.Aslinda hamur isleriyle pek aram iyi degildir ne pek yerim ne yaparimda kizim arada olunca iste
bende sizin tarifinizi yaptim cok harika oldu.Paylasiminiz icin cok tessekkürler emeklerinize saglik
sevgiyle kalin

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir tarif. Biz içine 1 küçük boy portakalın kabuklarını da rendeledik. Güzel oldu. Yalnız 40 dakika yetmedi pişmesi için. Sanırım fırının durumundan idi. Ancak ölçüler çok kolay ve sonuç mükemmel. Enfes tarifiniz için çok teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

hayatımda ilk defa yumuşak ve lezzetli bşr kek yaptım ..teşekkürler..

yemek tarifleri dedi ki...

guzel tarif. ellerinize saglık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...