Haftasonu kahvaltınız için 2 seçenek

.
  • .
  • .
  • .
  • .
  • ..
  • .
  • .
  • .
  • Hamur Kızartması..
    Malzemeler:
    1 yumurta
    1 çay bardağı süt
    1 çay bardağı yoğurt
    1 kabartma tozu
    tuz
    alabildiği kadar un
    Kızartmak için sıvıyağ

    Yapılışı: Malzemeler karıştırılarak yumuşak bir hamur elde edilir. Hazırlanan hamur tezgahta çok ince olmayacak şekilde açılır. Hamurdan kareler yada dikdörtgenler kesilerek kızgın yağda kızartılır.



















    .
.
.
.
..
.
.
  • Hellim peynirli biber kızartması:
    Malzemeler:
    4-5 adet çarliston biber
    1 çaybardağı rendelenmiş hellim peyniri
    maydanoz

    .
.
.
.
.
.
.
..
.
Pane malzemesi:
1 yumurta
1 çaybardağı un
1 çaybardağı galeta unu
1 çaybardağı mısır unu
Kızartmak için sıvı yağ
Yapılışı:
Biberler 2-3 dakika kaynamış suda bekletilir. Suyunu süzüp kurulanan biberler ortasından kesilir. Çekirdekleri temizlenir, rendelenmiş peynir ve maydanoz karışımı ile doldurulur. Biberler önnce una sonra çırpılmış yumurtaya ve son olarak mısır unu ve galeta unu karışımına bulanarak kızgın yağda kızartılır. Arzu ederseniz üzerine sarımsak,domates,kekik ve maydanozdan hazırlanmış sos ile servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Aaa inanm�yorum Arzu!D�n ald���m k�rm�z� biberleri bir k�sm�n� k�zleyip dondurucuya atmak,bir k�sm�n� da bu �ekilde de�erlendirmek �zere az �nce temizledim.�p�yorum can�

Adsız dedi ki...

VM�kemmelsin, ��nk� hafta sonu de�i�ik ne yapsam diye interneti alt �st ettim, senin bu tariflerini g�r�nce �ok sevindim. Hafta sonu ilk i�im bunlar� yapmak olacak.
Te�ekk�r ederim.
Deneyince sonucu yazar�m.
�pt�

Adsız dedi ki...

Ma�allah ma�allah...B�yle harika fikirlerinin devam�n� bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

Tariflerini denedim, �ok g�zel oldular. HErkese tavsiye ederim. Tarif i�in te�ekk�rlerr Arzucum.

ArMeda dedi ki...

Arzucum umar�m denersin.Sevgiler can�m �ocuklar� ve seni �p�yorum..

Pembeli merhaba can�m denemee ve beyenmenize �ok sevindim ellerine sa�l�k..�p�yorum.Sevgiler..

Ecemsu �ok te�ekk�rler devam� gelir umar�m sevgiler..

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

ARMEDACI'�IIIIM
Hangi be�enimi sunmaya ba�lasam bilmem ki ama �ncelikli olan �in hikayene bay�ld�m ne g�zel bir atas�z� ile nihayet bulmu� g�l veren elde g�l kokusu kal�r;)m�kemmel bir laf.
Gelelim di�er m�kemmellereee kirazl� cup cakeler enfes,Dalyan k�fteye bay�l�r�m,hamur k�zartmas�na dayanamam,biber ve peynir m�kemmel ikili.Daha ne olsun karde�iiiim s�per ellerine sa�l�k e�in ve yavrular�n �ok �ansl�lar do�rusu;))
SEVG�YLE KALIN ARMEDA A�LES�...

Adsız dedi ki...

Wallahi ne diyim arzu, harikas�n.. Do�um iznimi bir alay�m t�m tariflerini deneyece�im :)) Tebrik ediyorum;g�zel tariflerini bekliyoruz... ! Sevgiler.

Nilüfer dedi ki...

Arzucum �ok g�zeller eline sa�l�k ben de her haftasonu napsam diye d���yorum, �ok iyi alternatif oldular deneyece�im ilk f�rsatta..
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba Arzu eline sa�l�k nefis g�r�n�yor her�ey bende bir pazar kahvalt�sna denemek isterim te�ekk�rler tarifler i�in ho�cakal.�zge

ArMeda dedi ki...

Zuhalcim g�zel yorumun i�in �ok te�ekk�rler can�m �ok �p�yorum.Sevgiler.....

Mervecim sa�ol.Sen hala �al���yormusun?G�zel haberlerini bekliyorum can�m.�p�yorum sevgiler..

Nil�fercim,�zgecim umar�m dener ve be�enirsiniz sizleride �p�yorum.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

�lk kez g�r�yorum bu k�zartmay�.Mutlaka denemeli:)

Damak Tadı dedi ki...

Bende bu biber k�zartmas�n� yap�yorum ve �ok da seviyorum.Nerde muzur �eyler var hep onlar� severim zaten.
Bu b�rekler puf b�re�ine benziyor ve inan �yle �ok severim ki anlatamam.Ne de g�zel yapm���n ellerine sa�l�k.Benim inan �ok can�m �ekti �imdi ne yapsam acaba??

Tekrar ellerine g�nl�ne sa�l�k,harikalar �tesi bence tarifler..))

Sevgiler
G�

sevdamavisi dedi ki...

ben bay�ld�m bu tariflere. hem pratik hem de g�zel. kahvalt� i�in farkl� tadlar gerekiyor zaten. hemen yapaca�

ArMeda dedi ki...

Beyhanc�m,G�lc�m denemenizi tavsiye ederim.te�ekk�rler sevgiler..

Sevdamavisi te�ekk�rler bence dene de�i�iklik olur.sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhaba ben feride dogrusu bu kahvalti sofrasini gorunce senin aksam yemegi sofrani merak ettim..:)bu kadar lezzetli ve zevkli bir kahvalti sofrasini uzun zamandir hazirlayamadigimi hatirladim ama ilk haftasonumuzda hellim peynirli biber kizartamsini deneyecegim ellerine saglik

mutfakzamani-feride

Adsız dedi ki...

ÇOOK güzel şeylere daha imza atacağınızı biliyorum
ewet o meşhur yemek leriniz den tatma imkanı sağladığınız için teşekürler herşey için ömür boyu mutluluklar  

Piyade çavuş ERKAN BUBACA

yemek tarifleri dedi ki...

guzel tarif. ellerinize saglık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...